Departamento de Electrónica

RECOGNITION

english

en sp fr de home

The I.E.S. The Fuensanta has three ways to recognize the achievements of the students participating in mobility programs:

• Certificate of practices: The company to assist in the training of the students must issue a final certificate, in the language of the country where it is the module On the Job Training, stating the date of completion of the internship and the contents thereof. This certification is related to practical agreements signed before the incorporation of students.
  • Certificate of Education: This is a personal document which records the courses taken, the marks obtained and the hours of those courses. You can also establish the equivalence of ECTS credits, if contained in the course LOE.
  • Europass-Mobility: Is a personal document that records a period of theoretical or practical training conducted by the student in a foreign European country, allowing you to better communicate their experiences and, in particular, the skills acquired. In the course of training in companies requires prior written agreement of collaboration.

RECONOCIMIENTO

spanish

en sp fr de home

El I.E.S. La Fuensanta cuenta con tres medios para reconocer los logros conseguidos por el alumnado participante en los programas de movilidad:

• Certificado de prácticas:  La empresa que colabore en la formación práctica del alumnado deberá emitir un certificado final, en el idioma del país donde se realice el módulo de Formación en Centros de Trabajo, en el que conste las fechas de realización de las prácticas y el contenido de las mismas.  Esta certificación estará relacionada con los acuerdos de prácticas firmados antes de la incorporación del alumnado.
  • Certificado de estudios: Se trata de un documento personal donde se registran los cursos realizados, las marcas obtenidas y las horas de duración de dichos cursos. También se pueden acreditar la equivalencias de  créditos ECTS, si así figura en el curso LOE.
  • Documento de movilidad Europass: Se trata de un documento personal que registra un período de formación teórico ó práctico realizado por el alumno en un país europeo extranjero, permitiéndole comunicar mejor sus experiencias y, en concreto, las competencias adquiridas. En el supuesto de prácticas en empresas requiere un acuerdo escrito de colaboración previo.
correo   electronica@ieslafuensanta.es
whatsapp WhatsApp: 646_04_26_96
telefono Teléfono: 957_75_08_88
erasmus Erasmus +